dinsdag 20 juni 2017

Maandag 19 juni 2017

Villar de Mazarife naar Astorga 32 km
Vandaag een lange route met een geluk: tot laat in de middag blijft het bewolkt en de temperatuur beperkt. Het is nog donker als ik vertrek om zo zolang mogelijk van de frisse ochtend te genieten. Het eerste stuk gaat 8km over de weg tussen de velden saai en moeizaam. Vermoeid door de te korte nacht of was het de fles wijn die ik dronk. Maar de eerste 14 km tot de eerste koffiestop had ik het gevoel dat ik me moest voortslepen. Na twee koppen koffie en een broodje ham liep het duidelijk beter. Het tweede deel van de tocht waar ik bij de stops steeds Heidrun ontmoette. Het laatste uur liep ik in een vlot tempo met een jonge vrouw uit Zwitserland naar de herberg in Astorga.
Het landschap verandert van lange wegen in stevige heuvels en afwisselende vergezichten.
Na de aankomstrituelen in de herberg een verdiend biertje op de plaza mayor met Irmgard en Heidrun.
Foto's komen als ik WiFi heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten