dinsdag 20 juni 2017

Dinsdag 20 juni 2017

Astorga naar Rabanal del Camino 20 km
6.15 vertrokken en loop ik de stad uit. Ik kom daarbij voorbij de kathedraal en het Gaudí huis. Mooi!
Op de eerste stopplaats haalt Heidrun me in een we lopen de rest van de route samen. Bij elk dorp houden we koffiestop en we komen zo  langzaam omhoog lopend om 12.00 in Rabanal.
Voorlopig genoeg gelopen, morgen weer verder stijgen naar Cruz del Ferro op 1531 meter 8 km verder.
Ook hier in de mooie herberg tegen het klooster van de benediktijnen tref ik weer bekenden waaronder Jennie en David met wie ik een welkomstbiertje drink.
s'Avonds bezoek ik de vespers in de kerk omdat het Gregoriaans gezang beloofde. Maar dat valt tegen....
Het diner daarentegen was ongekend goed, super goed gevulde vissoep, calamaris met salade en yoghurt toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten