zondag 2 april 2017

Zaterdag 1 april 2027

Vandaag een half jaar na het overlijden van mijn broer Henk ben ik zover dat ik weer ga lopen. Gisteren reden Marijke en ik naar Namen en vonden we een leuk hotelletje in het 30km verder gelegen Dinant. Die avond hoorden we het verdrietige ​nieuws dat een goede vriend Hans die ochtend was overleden. Marijke sprak met Annemiek en gaat maandag langs; ik ga lopen. Er bestaat geen goed moment voor vertrek.... Zo liep ik bezwaard en bedrukt de eerste etappe. Kleine ongemakken en zo nu en dan regen worden betekenisloos. Ik probeer van de mooie omgeving te genieten en ik weet dat Marijke me 28km later opwacht. Om te wennen deze tocht nog geen bagage op de rug. De fysieke voorbereiding was nop (een beetje lopen met Layco), de mentale voorbereiding is prima. Langzaam beginnen en afwachten dus. Gelopen 28km.
Zomaar n bootje in de tuin Vertrek vanaf de jeugdherberg in Namen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten