woensdag 24 augustus 2016

Zondag 22 augustus Eindhoven

Dag 10
In ruim 2 uur naar het Catherina Ziekenhuis gelopen. Het bezoek aan Henk was emotioneel. Alle behandeling is palliatief, echt hoop op verbetering is er niet. Henk is zich dit bewust en hoopt op een positief effect van bestraling. De doktoren raden het af ....
Het is moeilijk de worsteling om mijn grote broer zo te zien. Positief is het besluit om de verdere verpleging en zorg thuis uit te voeren. Er moet nog veel georganiseerd worden en er is volop steun beschikbaar van familie en goede vrienden om dit zorgplan uit te voeren.  Ik besluit voorlopig door te wandelen tot mijn inzet voor de zorg gewenst is. Ik kan en wil elk moment mijn wandeling onderbreken. Henk is duidelijk hij wil zo lang blijven leven als 't kan en hij wil alles aangrijpen om dit bereiken. Ik snap dat volledig maar helaas is er verrekt weinig in de aanbieding: niets. De komst van Marijke was voor mij ook een steun, heerlijk haar weer even te zien.
s'Avonds met Marianne nog naar Henk.
Ik blijf bij Marianne en zij verzorgt mijn was. Na een glaasje wijn slapen in een heerlijk bed. Super dat het allemaal kan.

Gelopen 12 km totaal 168 km


Geen opmerkingen:

Een reactie posten