woensdag 24 augustus 2016

Maandag 23 augustus op weg naar Vessem

Dag 11
Het eerste deel van de ochtend miezerde het. De wandeling rechts om het vliegveld was 'n kwestie van doorstappen. Pas na Wintelre een gelegenheid om koffie te drinken en toch even tussendoor mijn blaren te verzorgen. 3 Km verderop werd ik van de straat geplukt door Riet, gastvrouw voor deze week in de pelgrim hoeve Kafarnuem. Hoewel te laat mocht ik nog met de lunch meedoen. De opvang door de twee gastvrouwen was overweldigend. Ik werd door Riet en Edith in de watten gelegd en gepamperd, ik was hun enige slaapgast die dag. Natuurlijk kon ik met het avondeten meedoen. De avond was een open en ontwapenende uitwisseling van de levenslopen.  Onder het genot van 'n glaasje wijn. Perfect! De dames bleken ervaren Santiagogangers met ca 50 jaar wandelervaring.
Marijke meldde het goede nieuws na een bezoek aan de Bergmankliniek dat haar loopprobleem niet berust op artrose en een behandelbare blessure is. Gelukkig ook weer eens goed nieuws.

Moe en tevreden weer in een echt bedje.

Gelopen 15 km totaal 183 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten