maandag 22 augustus 2016

Dag 7. Zaterdag 20 augustus
Via Veghel, St Oedenrode naar Nijnsel.
Mijn voornemen was een korte route van 15 km naar een mini camping ruim voor st Oedenrode.  Alle tijd om in Veghel een kapper binnen te lopen. Twee jonge mannen deden hun best op mijn haar en ik rustte bij hen uit met een kop koffie.
 Best goed gelukt en "lekker fris" zoals Marijke 't noemt. 
Het liep lekker en ik verlengde de route om via st Oedenrode markt te lopen.
Brug over de Dommel
Eenmaal op de markt belde ik mijn schoonzus Marianne  die me informeerde over de gezondheid van Henk, mijn broer.
Geen goed nieuws zijn gezondheid gaat achteruit de tumor groeit en verder behandelen lijkt zinloos.
Morgen ga ik naar hem toe.
Verdrietig loop ik de laatste etappe van deze dag naar een mini camping.  Judith haalt me s'avonds op voor een etentje.
s'avonds bel ik Marijke en m'n broer Gerard.
Praten helpt me om te accepteren hoe 't is.
Mijn wandeltocht verliest prioriteit. ...
Morgen weet ik hopelijk meer.

Gelopen ca. 21 km totaal 156 km

3 opmerkingen: