woensdag 24 augustus 2016

Dag 11 Woensdag 24 augustus

Vandaag beloofde een super warme dag te worden. Vroeg op, inpakken en wegwezen. Het brood was beschimmeld en het ontbijt dus beperkt tot een paar schijfjes en een stuk kaas.
De tocht ging lange tijd langs lange pitoreske kanalen. Mooi maar geen koffie of water te krijgen. Zuinig met m'n halve liter kwam ik na ruim 4 uur in een gehucht waar ik water kon krijgen bij de eerste huizen.
De zon brandde en mijn tempo was laag. Na 5 uur kwam ik in het dorp dat het einde van de dag etappe was. Uitgestorven, de taverne zou pas 2 uur later openen, een van de twee levensmiddelen winkels had verlof en de andere geen vers brood.
Ruim een uur verder beloofde er een dorp te zijn met terrasjes en restaurants:
Meerhout.
Lang gerust gedronken en wat gegeten. Pas na 18.00 naar een gemeente-bos gelopen waar ik op Google een veldje zag.
Daar staat nu mijn tentje; alleen 't binnententje. Alleen en in alle rust met enkel bosgeluidjes.
Lekker
Gelopen 24 km totaal 233km
Mijn stappenteller telde het hoogst aantal stappen van de reis 45821

Geen opmerkingen:

Een reactie posten