zondag 9 april 2017

Zondag 9 april 2017

Na een Frans ontbijtje met Ton en Piet om 8.30 op weg. Het was nog fris, in de nacht -1, maar de zon kwam snel door en de trui kon uit. Vlot kunnen lopen en iets over de helft haalde ik Jos en Suzanne in die pauze hielden. Een half uur later kwamen Ton en Piet om ook te pauzeren.
In volgorde van aankomst weer vertrokken om elkaar in of bij de kathedraal van Reims weer te ontmoeten. Daar zat iemand van de organisatie van de route die we lopen, rp51, randonneurs pèlegrins 51, om de statistieken op te nemen?!?!. Voorzien van de laatste tips nam ik afscheid van Suzanne die naar huis ging en liep ik naar de internationale jeugdherberg: mijn verblijf voor deze nacht. De Brabanders werden mijn buren. Vanavond nog gezellig met elkaar heerlijk gegeten en op tijd naar bed. Ca. 20 km gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten