dinsdag 11 april 2017

Maandag 10 april 2017

Vandaag van Reims naar Germaine 20km grotendeels door het bos. Het is een mooie wandeldag niet te heet. In Germaine bleek de Gite verhuurd.... Bellen leverde niks op. De volgende kans is Champillon ruim 8 km verder. Weer grotendeels door het bos; leuk lopen. De chambre hotel was opgeheven. De buurvrouw kwam me te hulp en belde de vader van de vrouw die er gewerkt had. Hij kwam: een wijnboer van 85 en nog goed fit. Hij woonde iets verderop, ik moest maar mee. De beoogde kamer kreeg meneer niet open.... Das nou jammer, tijd voor de tent, ik wilde rusten. Op zijn Wijngaarde een recht stukje gras gezocht. Tentje klaar. Bij de oude baas mocht ik douchen. Jammer dat ik nog geen alcohol drink; hij had graag een glaasje Champagne met me gedronken..... Die nacht werd het steenkoud. Steeds meer kleren aan, uiteindelijk inclusief warm ondergoed. Het werd niet echt warm.
28 km gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten