donderdag 13 april 2017

Dinsdag 11 april 2017

Om half acht snel opstaan, inpakken en wegwezen. De oude baas kwam me roepen voor een petit dejeuner met koffie. Dat was luxe en meteen warm. Hij had zin in een praatje dus namen we de tijd. Dan toch, nu warm, opweg. Ik kies voor een aangepaste route door Epernay om daarna de route op te pakken. In Dizzy, even voor Epernay, kwam ik Ton en Piet bij de bakker tegen. Zij hadden n hotel gevonden iets verder op en kozen een weg om sneller op de route te komen. Mijn oplossing was 30 min sneller leek me en Epernay bekijken is ook leuk. Bij Moussie kwam ik weer op de route, nog 18 km. Meteen stijl omhoog naar een kerkje lopen, verder heuvel op en af. En super lang stuk door een bos waar 3 reeën voor me het pad overstaken. Ook veel sporen van everzwijnen die het pad onbegaanbaar maakten. Na ruim een uur was ik de weg kwijt en had ik al lange tijd geen merktekens meer gezien. Met behulp van GPS en Google maps kwam ik na iets omlopen in Montmort-Lucy. Om 17.00 uur boekte ik een leuk hotelletje waar iets eerder een andere pelgrim ingeboekt was. Dat bleek Jos te zijn die ons gisteravond ingehaald had en in een ander dorp ook in zijn tentje geslapen had. Hij was vroeg vertrokken en ruim een uur voor me binnen gekomen. Een uur later, 18.00 uur kwamen Ton en Piet binnen. We hadden allen moeite met het laatste stukje bos gehad; dat lag dus niet aan ons... Gezellig bijgepraat en samen gedineerd. Iedereen moe en optijd in bed. Jos wilde perse de volgende dag weer heel vroeg vertrekken. 28km gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten