maandag 22 mei 2017

Zondag 21 mei 2017

Een klein ontbijtje en weg wezen. Van Captieux naar Bourriot Bergonce is 21 km waarvan de helft over de oude spoorlijn. Het belooft een warme dag te worden. De eerste kilometers gaan stroef: mijn linker been, knie en heup protesteren. Ik loop met een duidelijk lager tempo en gebruik regelmatig mijn stokken om mijn been te ontlasten en rechter op te lopen.
Na 12.5 km verlaten we Gironde en komen we Les Landes.

Na een eerste pauze kom ik langzaam op gang en blijf ik in een redelijk tempo voorop lopen. Als ik in Bourriot Bergonce aankom zie ik Jacoba en Pierre op een bankje. Zij lijken uitgeput en moeten nog ruim een uur lopen voor hun onderkomen.

Ik bel de mevrouw van onze chambre d'hote dat we bij de kerk staan. Zij komt ons ophalen. De chambre d'hote is 3 km van de route. Pierre en Jacoba laten zich eerst door haar naar hun onderkomen brengen. Dat gaat niet goed komen met die twee lijkt ons.
In de middag luieren we wat in de zon rond het huis. De pijn in mijn knie en heup gaat niet echt over. Na het diner ga ik met een pijnstiller op bed. Een goede nachtrust is hopelijk voldoende om morgen weer ontspannen te kunnen lopen.
Gelopen 21 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten