maandag 24 april 2017

Maandag 24 april

De komende dagen korte routes tot Nevers. Na het ontbijt vertrekken we alle drie gelijk, maar al gauw haakt Silvia af om dat ze dat niet kan bijhouden. Zij kiest voor een Gite een paar km voor Préméry waar Paulien en ik naar toelopen. We lopen gelijk op tot we achterelkaar moeten lopen en ik mijn eigen tempo loop. De afstand tussen ons wordt dan snel groter. Als ik voor een rust kies haalt zij mij weer in. Vele dagen achtereen is het al mooi weer met veel zon en een strak blauwe hemel. In Préméry lunchen we bij een hotel voor routiers waar een pelgrimskamer is met 4 bedden. Tevens blijkt een vriend van Paulien ons juist in te halen, Thimo, en hij kiest ook voor deze overnachting.
Thimo is een loper met voorkeur voor 30 tot 35 km er dag. Morgen loopt hij in een ruk naar Nevers 35 km, terwijl wij kiezen voor twee dagen weinig lopen. Ik geniet van een middagje luieren. En blog bijwerken. Straks samen eten en ongetwijfeld op tijd naar bed, och ja pelgrims... 17 km gelopen

5 opmerkingen:

  1. Ik krijg wel steeds meer respect voor jou! Nu wij zelf ook lopen merk je pas hoe zwaar het kan zijn.. Wij luisteren toch maar naar ons lichaam en haken nu af. Misschien lopen we de laatste de laatste dag nog maar naar Santiago is voor ons nog te veel gevraagd. Liefs Dana en volgelingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ja wij hebben dan ook geen walking sticks....puntje voorbereiding....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi rene !! :-) je schrijft echt geweldige teksten !! :-) maar wij hebben gelopen vandaag maar we hebben vandaag afgehaakt!! En we gaan gaan morgen met een auto naar ons volgende hotel !! :-) maar dat voedje moet maar weer gou beter worden! En we zien zien ook dat je mooi weer hebt !!En dat je same loopt met timo en met paulien !! En dus luistere we ook naar ons lichaam. Maar met zonder stoken zijn wij gelopen !! En dat gaat trager!! En we moeten ook geen schade in ons lichaam houden :-) of liever gezecht niet vorsiren!! Maar ik vind het goed van je renee dat je voor mij soort van geld voor mij op haalt!! :-) nog veel plezier !!rene !!met lopen Xx Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Puntje bij paaltje !! Zetten we ons voord !! En komen we ook steeds verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi René, ik sluit me helemaal bij Dionne aan!! Je schrijft geweldig. Iedere ochtend, na onze wandeling, kijk ik gelijk of er al een verslag van je is. We genieten en wandelen mee.

    BeantwoordenVerwijderen