woensdag 17 augustus 2016

Dag 4 naar Maurik woensdag 17 Augustus
Vandaag n uurtje later vertrokken nu met een droge tent.
Mooie wandeling over de Grebbelinie. Prachtig gebied waar ik kilometers niemand tegen kwam. Nederland is prachtig wandelen.
Amerongen is ook mooi maar de berg ervoor was heftig. Ik had 't kunnen weten: ik liep op de Bergweg en het heet daar de Utrechtse Heuvelrug. Meer iets voor fietsers ik was de enige die liep.
Nu in Maurik op de camping de Loswal aan de Rijn. Goed terrasje met 'n lekker biertje.

Gelopen 22 km totaal 88 km.

2 opmerkingen:

  1. hi rene ik vind het leuk dat jij voor mij loopt. maar je moet ook aan jou zelf denken. zo dat jij je zelf niet stuk loopt x dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je zeker gelijk in.
    Hoewel vandaag was t weer warm en ver....😧

    BeantwoordenVerwijderen