woensdag 10 mei 2017

Dinsdag 9 mei 2017

Van Limoges naar Flavignac is over de route 28 km. Na overleg kiest iedereen voor de vlotte route over de D20 die ook nog wat korter is. Ik vertrek eerst naar een schoenenwinkel​ voor nieuwe schoenen. Zoek daarna een postkantoor om mijn kampeerspullen naar huis te sturen. Om 11 uur sta ik 3.2 kg lichter op nieuwe schoenen om naar Flavignac te wandelen. Voeten en schoenen moeten nog  wennen. Elk uur controleer ik mijn voeten op drukplekken. Na 5 uur lopen klaagt mijn kleine teen en die  krijgt een pleister, preventief.
Zo kom ik 2 uur na de anderen in de Gite van Flavignac. Een mooie wandeldag en geen blaren wat wil een wandelaar nog meer. Tuurlijk een biertje en eten. Ook dat kon in dit kleine dorpje. Om 21.30 slaapt iedereen.
Gelopen 29 km wat extra km voor het gewinkel in de stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten